pirmdiena, 2011. gada 21. novembris

Uzsākta #25 un #28 izpilde

Tā, lai vai cik jaukas būtu 3 brīvdienas pēc kārtas, tās iesēj galvā izklaidību ;) Bet varbūt tomēr pie vainas bija vecākās meitas apslimšana vai no rīta uz perona stāvot pārdomas kur gan esmu pazaudējusi cimdus, un tādēļ galvā caurvējš... nu ok, tas vairs nav būtiski, BET.. kas ir būtiski, ir tas, ka es šodien gluži nejauši esmu apguvusi 2 svešvārdus ;), tādējādi uzsākot 25. un 28. punkta izpildi. Pa ceļam uz darbu vilcienā atkal jau lasīju "Reliģiju grāmatu", kurā uzdūros terminam, kas kā izrādās arī itin piestāv šai grāmatai, tb "sekulārs". Varbūt kāds padomās, ka es dumja, varbūt arī man ir vērts tā padomāt, bet es patiešām nezināju šādu vārdu. Izrādās, tas nozīmē "ne reliģisks, laicīgs".
Tad nu talāk par izklaidību.. aizbraucu uz darbu, fiksi tveru lielo krūzi, uzleju smaržīgu kafiju, piespiežu datora ieslēgšanas pogu, atlaižos krēslā, kad no blakus kabineta sadzirdu balsi "Cikos tev tai seminārā jābūt?". "Emmm.... seminārā?" un sāku drudžaini rakņāties pa papīriem. Jā, ir! Programma!.. Lasu, skatos... "Ā, vispār biju piemirsusi, bet pēc 40 minūtēm :D". Labi kas tas ir 2 staciju brauciena attālumā, paspēju, toties gardi smaržojošā kafija palika uz galda neskarta.P.S. Kuru interesē 1 krūze kafijas pret 3 kārtēju kafijas galdu ar gardumiem, kas attālina no "liste 101" augšgala punktu izpildes sākšanas..
Seminārs bija jauks, bet es tomēr nebiju īstais cilvēks tur, jo man bija interesanti, bet es nebiju tā auditorija, kuru vajadzēja šiem jauniešiem uzrunāt.
Nu jā, un te gūtais jaunvārds priekš manis bija - "exponential" - tāds, kas ir ģeometriskā progresijā.
Nu ir iestājies vakars, mans vecākais slimiķītis palicis roķeles zem vaiga saldi čuč, jaunākais eksemplārs zvaigznītē izpleties dara tieši to pašu, bet man laiks mierīgai vakara kafijai ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru