trešdiena, 2011. gada 30. novembris

Mans pirmais Adventes kalendārs!

Šāds darbs gan nebija manā 101 listē, bet tomēr nolēmu un paveicu. Ir tapis mans pirmais paštaisītais Adventes kalendārs. Pati ideja pamatvilcienos ir ņemta no šejienes - http://evelinalv.posterous.com/adventes-kalendars-2011, arī dienišķie 24 darbi arī nošpikoti te, jo man ļoti iepatikās tā ideja, ka nav tik saldums ik dienas, bet arī kāds jauks, paveicams darbiņš. Saprotu, ka katru dienu nāksies atrast laiku izdarīt to uzdevumu, bet gan jau izdosies! Bet kas attiecās uz pašu darbu, nav tik traki: izrokam iekš gūgles krāsainus papīrus, izdrukājam, sameklējam mazas aploksnes šablonu, kuru izdrukā, pārzīmē uz cieta kartona, un tad aidā, ķeramies pie izdrukātajiem papīriem, izgriežam, salīmējam aploksnes, virsū uzlīmējam datumus, izveido pamatni kur to visu piestiprināt, knaģīši tika iegādāti Drogās un Tiimari, un principā lieta ir darīta. Ceru, ka vēl kādu slinķi (tādu kā es) iedvesmošu uz tāda darba paveikšanu nākamgad!
Lai jauks Adventes laiks!

2 komentāri:

  1. bet tās aktivitātes ar "lielo" meitu nevis ar dēliņu? es arī skatījos Evelīnas blogā, bet nodomāju, ka ar Everitu par ātru tas būtu :)

    AtbildētDzēst
  2. Mazais aktīvi visu spēra un nesās prom vēja plēsts :D Viņš laikam iesaistīsies šādās lietās tikai nākamgad ;)

    AtbildētDzēst