piektdiena, 2011. gada 18. novembris

Un tā es esmu izdarījusi 1 lietu no saraksta

Viss sākās ar to, ka izlasīju par http://dayzeroproject.com/, palasīju citu blogeru pieredzes, un sapratu, ka tas ir tieši tas, kas ir vajadzīgs arī man, jo savā būtībā, lai gan pēc horoskopa esmu tipisks dvīnis, man ir nepieciešamība pēc kārtības, jo haosā arī manā galvā ieviešas haoss. Esmu no tiem, kam darbā visam ir jābūt pa plauktiņiem un sistemātiski sakārtotam, jo pat ja uz mana galda valda nekārtība, neesmu spējīga racionāli domāt.
Šis projekts pie manis atnāca perfekti laikā, jo pēdējās dienās likās, ka nekas nav tā, kā es to vēlētos, esmu ievilkta ikdienas vāveres ritenī, un nesaprotu no kura gala ķerties klāt savai dzīvei, lai paveiktu ko vairāk par dienišķajiem pienākumiem: darbu, bērnu aprūpēšanu, ēst gatavošanu un nebeidzamajiem gulēt likšanas rituāliem utt.. Tad nu tagad man būs to do liste, laika ierobežojums un daudz lietu, ko gribētu paveikt. Tiesa, sastādot šo sarakstu, man likās, ka 101 lieta ir par maz, tādēļ paralēli taps nākamā liste ar lietām, ko vēlos paveikt, varbūt lielākām, varbūt mazākām. Un jā, atskaitei varu teikt, ka 1 lieta no listes jau ir paveikta, jo blogs ir izveidots.
Patiesībā, tas bija daudz vienkāršāk nekā man likās, protams, varētu šo prasmi uzlabot un blogu ik pa laikam uzprišināt ar kādām jaunām vēsmām, redzēs vai sanāks.
Nu ko, atskaite ir sākta, veiksmi man ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru