ceturtdiena, 2011. gada 24. novembris

Par pusdienām un slimām ribām

Pirms ķerties pie veselīgās atslodžu dienu ievērošanas un saldumu neēšanas utt… respektīvi pie visiem punktiem, kas noliedz junk food un visu, kas šai pasaulē ir gards, nolēmu, ka vajag kārtīgus vēderpriekus izbaudīt! Cik nu nolēmu, cik nu vienkārši pienācās, bet sākam no sākuma.



Savā būtībā neesmu ļoti veiksmīgs cilvēks, ja neskaita, ka pirms 10 gadiem Super Bingo kvīts TV izlozes cipari sakrita ar tiem, kurus nosauca zilajā ekrānā, bet es tāpat studiju nesazvanīju, jo telefona nebija pie rokas, bet šomēnes esmu radio zvaigzne, tā teikt. Sākās viss ar to, ka 1.novembra rītā pazvanīju uz radio konkursu, un saviesīgi papļāpājot par tēmu „kafija un smalkmaizīte”, laimēju dāvanu karti 10 latu apmērā. Prieks, protams, liels, un bērnam termozeķes nopirktas, bet nolēmu, ka jāmēģina vēlreiz! Šoreiz skatījos uz konkursu, kura balva – pusdienas visam birojam no „Vairāk Saules”. Pieteicos, nākamajā rītā klausījos (jo izvēlētajam laimētājam 1 minūtes laikā jāpazvana uz studiju), bet nekā, šī balva man netika. Pilnā pārliecībā, ka konkurss noslēdzies, pirmdienas rītā darba sapulcē radio fonā nedarbināju, kamēr pēkšņi manai priekšniecei paziņa zvana un saka, ka mums aši jāzvana uz radio! Sacīts, darīts, zvanu – paspēju. Nu, lūk, tad nu pusdienas ar Endiju no „Vairāk Saules” mūsu rīcībā. Šodien bija nozīmētā vēderprieku diena, un paldies par gardajām pusdienām, nu es drošu sirdi un pilnu vēderu varu sākt izpildīt 6.punktu no savai „101 listes”. Uzzināju, ka esam bijuši 10 laimīgo vidū no 388 pieteikumiem. Un jā, laikam biežāk jāsāk piedalīties konkursos, tiesa, Narvesen nopirktā loterijas biļete nebija laimīgā. Bilance – 0.25LVL.

P.S. Esmu tikusi pie 3 starpribu nervu iekaisuma. Neprasiet kā to var noteikt, jo to man izdarīja refleksoterapeite, es savas ribas tik smalki nepārzinu, bet toties zinu, ka pie šādiem iekaisumiem ir laba ehināceja un karsta ingvera tēja ar medu.Par superīgo ingveru un tā īpašībām palasiet te. Domāju, ka šis būs mans labs ziemas sabiedrotais.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru